Archief - Q: Misschien stomme vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brazuca

Legacy Member
Maar waar registreer je een users.pandora account en hoeveel kan je erop uploaden?
Als ik naar Website Adres ga, komt er altijd een kader op om een eigen naam te maken bv www.blablabla.be ipv users.pandora... Maar ik wil het gratis domein.

Brazuca

Legacy Member
Ik begrijp het nog altijd niet hoor. Ik heb al een eigen domeinnaam (www.*****.be), nu staat er "website adres"...
En als ik intype http://users.pandora.be/blablaba dan komt erop dat er een ongeldige prefix achter "/" staat.
Het moet gewoon maar dienen als gratis webruimte om wat files te hosten. Dus ben bang dat ik weer een domeinnaam ga registeren waar je voor moet betalen.

Brazuca

Legacy Member
Laat al maar, als er hier niet meer uitleg kan gegeven worden dan 2 keer dezelfde onduidelijke link te geven..

Giwil

Legacy Member
kheb zelf adsl dus over telenet weet ik alleen dat ik alles upload via ftp. dus in deze computer ofzo intypen: ftp://username:[email protected]
dan sleep je alles wat je op je site wil daar naartoe. dan kan je op je telenet website via http://users.telenet.be/username denk ik. ik heb ooit een alias gemaakt voor mijn oom zijn account maar ik zou het is moeten nakijken en daarvoor is het nu al wa te laat ;)
en ik denk dat je net zoals bij skynet 50 mb (?) kan uploaden, dus 50mb op je site zetten eh.

ik hoop dat ik wa correct ben en je toch al min of meer geholpen heb, zoniet, nja kijk er dan over eh :p

Bertold

Legacy Member
Brazuca zei:
Laat al maar, als er hier niet meer uitleg kan gegeven worden dan 2 keer dezelfde onduidelijke link te geven..

als je al nie de moeite doet om eens die site door te nemen dan vraag 'k mij af hoe graag ge eigenlijk wel die webspace wilt :ironic:

Brazuca

Legacy Member
Ik wil eigenlijk gewoon weten hoe dat ik de naam kan zetten die achter users.telenet.be komt.... En het zegt ook dat de gebruikersnaam/paswoord incorrect is.

Dash

Legacy Member
Ga naar Mijn Telenet, log in. Er staat daar in het menu een link Website adres onder de categorie Website. Klik daar op. Dan komt een pagina met veel tekst en ergens in die tekst staan de gebruikers. Klik op jou gebruiker. Dan kom je op en pagina met de grote titel: Website adres - adres bewerken. Daar staat ergens Website adres*: en een textbox. In die tekstbox typ je http://users.telenet.be/denaamdiejewil . Dan klik je op bevestigen.

Verder moet je met je logingegevens van telenet inloggen via een ftp-programma (zie de sticky) op ftp://users.telenet.be. Daar moet je dan je files uploaden en dat hangt af van programma tot programma hoe je dat moet doen.

Brazuca

Legacy Member
Ok nu werkt het, merci

Er staat ook

Selecteer hieronder op welk volume je je webruimte wenst in te stellen.

Word dat betalen als je het hoger dan 10 zet? Bv 250 ofzo

Dash

Legacy Member
Boven de 50MB(gezamelijk met andere accounts op hetzelfde abbo) moet je betalen, staat eigenlijk allemaal op de site die al 2 keer is gegeven hoor.

tinbie

Legacy Member
zonder te lezen en enkel vragen te stellen geraak je echt wel nergens hoor.
Alles wat je verhoogt bij Telenet (pandora) moet je extra betalen, wat vrij logisch is.

Brazuca

Legacy Member
Nog een laatste probleem, als ik mijn users.telenet website daar intik, vervangt da mijn www.*****.be adres. Is het misschien niet toegelaten om EN een gratis EN een betalend adres te hebben?

Dash

Legacy Member
Als je die .be via telenet zelf hebt gekocht ben je in het zak gezet (veel te duur) en hoe je dat moet doen weet ik niet.
Al je ze ergens anders hebt gehaald moet je maken dat het .be-adres moet worden "gerederect" naar je pandora/telenet. Als je mailtje stuurt naar bedrijf waar je je adres hebt gekocht zullen ze dat wel (normaal gezien) graag en gratis voor jou doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan