Archief - Q: Iemand ervaring met Threadless.com?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dOmme zEbra

Legacy Member
Hoi,

ongetwijfeld kennen een aantal onder jullie wel de website www.threadless.com
Aangezien ik de laatste tijd bezig ben met wat tshirts te ontwerpen vroeg ik mij een aantal dingen af. Is het echt zo dat je 2500$ krijgt als je design verkozen is om te printen? Dit lijkt mij echt extreem veel... Eigenlijk geloof ik het niet goed, zeker niet als je kijkt naar de designs die verkocht worden (die zijn wel nice enzo, maar zeker niets mind-blowing).

Is er hier iemand die daar al eens tshirts gesubmit heeft en eventueel ook gewonnen heeft?

mvg
Jelle

DieselPower

Legacy Member
Nee dat is waar, maar ge verliest ALLe rechten er op dacht ik, dus ge kunt er nadien niets meer mee doen, of geld voor vragen of whatever, zelfs als zij uw design nog 50 jaar verder verkopen. Ik ben alvast geen fan :D

Xoliul

Legacy Member
Dunno, 2500 voor een design zou ik al ferm goed vinden. En je krijgt blijkbaar 500$ per reprint ofzo, dus als het blijft verkopen ben je nu ook niet in de zak gezet.

edit: eens wat rondgekeken, geen enkel design eigenlijk dat ik mooi vind daar, laat staan zou kopen. Ze zoeken blijkbaar echt zo'n specifiek stijltje en ideeen die niet echt mijn ding zijn...

tomh

Legacy Member
tijdje geleden stond er toch op tot 12,500 dollar... en zo een multimillion bedrijfke zal daar wel nie over liegen.
en veel shirts zie je ook op andere shirt sites.
kheb er al een paar van hun

en dan moet uwe nog gekozen worden enzo.. tis altijd eens de moeite om te proberen he


edit: just gelezen da het 10000 aan gift certificates zijn

NAGD

Legacy Member
threadless is een van de weinige eerlijke small companies die op deze manier toch designers van over de hele wereld willen steunen èn beperkte oplages geven. Dus geen H&M waar je dan 1000 mensen met dezelfde t-shirt ziet rondlopen.

Ik heb er al gekocht maar nog geen designs ingediend. Ze betalen je wel eerlijk als je gekozen wordt, staat ook op de site dus een proces zou maar al te makkelijk zijn.

Een design geprint hebben bij Threadless brengt je meer op dan de eenmalige som. Je krijgt je er echt wel een pak exposure door en dus ook potentiele klanten. Soms moet je nog eens kunnen designen voor de fun ook hé DieselPower. Eigen projecten op touw zetten brengt ook niet onmiddelijk geld op maar je kan je er wel door profileren als designer.

tomh

Legacy Member
en met een beetje geluk komt je shirt zelfs op tv enzo, en ne hoop mensen lopen er mee rond.. als da al nie fijn genoeg is :D
u naam staat ook in elk shirt dacht ik
laat iets weten als ge eentje gesubmit hebt Domme Zebra :)

CyXo

Legacy Member
Handig, daar ik al tshirt designs aan het maken was =)

ik ga er zeker posten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan