Albireo
Legacy Member
Om te beginnen, ik weet dat html-emails evil zijn, maar 't is voor 't werk.
Ik heb hier een nieuwsbrief opgeslagen als html-bestand en die moet dus verstuurd worden via e-mail. Nu het probleem is dat als ik rechts-klik op dat html-bestand en kies voor "kopiëren naar" -> "E-mailontvanger" dat bestand wordt toegevoegd aan de e-mail als bijlage (zowel met Outlook als met Thunderbird). En via copy - paste in een nieuwe html-mail lukt het ook niet (layout totaal om zeep enzo...).
Wat tot nu toe het beste lukt is het html-bestand online zetten en in Thunderbird kiezen voor Attach -> Web-page. Maar deze methode lijkt me overdreven omslachtig.
De nieuwsbrief rechtstreeks in Outlook maken kan slechts als allerlaatste redmiddel.
Wat ik nodig heb is gewoon een manier om van een html-bestand een html-email te maken.

Ik heb hier een nieuwsbrief opgeslagen als html-bestand en die moet dus verstuurd worden via e-mail. Nu het probleem is dat als ik rechts-klik op dat html-bestand en kies voor "kopiëren naar" -> "E-mailontvanger" dat bestand wordt toegevoegd aan de e-mail als bijlage (zowel met Outlook als met Thunderbird). En via copy - paste in een nieuwe html-mail lukt het ook niet (layout totaal om zeep enzo...).
Wat tot nu toe het beste lukt is het html-bestand online zetten en in Thunderbird kiezen voor Attach -> Web-page. Maar deze methode lijkt me overdreven omslachtig.
De nieuwsbrief rechtstreeks in Outlook maken kan slechts als allerlaatste redmiddel.
Wat ik nodig heb is gewoon een manier om van een html-bestand een html-email te maken.

