Rbn001
Legacy Member
Hii ,
Mijn vriend heeft een blog aangemaakt en zou nu graag daarvan een .be adres maken. Hier zijn blog. Nu heeft hij een domeinaanvraag gedaan bij telenet en heeft een mail gekregen dat alles geactiveerd is. Nu, ik interesseer mij totaal niet in websites maken en hij weet er eigenlijk ook niet veel over. 'k Weet dat dit echt een beginnersvraagje is maarja ...
Dus :
1) Hij heeft een blog
2) Hij wil er een .be adres van maken
3) Hij doet een aanvraag bij telenet via mijn telenet (domeinaanvraag)
4) Hij krijgt een mail van dat alles geactiveerd
5) what next ?
Alvast Bedankt !
Grtz
Mijn vriend heeft een blog aangemaakt en zou nu graag daarvan een .be adres maken. Hier zijn blog. Nu heeft hij een domeinaanvraag gedaan bij telenet en heeft een mail gekregen dat alles geactiveerd is. Nu, ik interesseer mij totaal niet in websites maken en hij weet er eigenlijk ook niet veel over. 'k Weet dat dit echt een beginnersvraagje is maarja ...
Dus :
1) Hij heeft een blog
2) Hij wil er een .be adres van maken
3) Hij doet een aanvraag bij telenet via mijn telenet (domeinaanvraag)
4) Hij krijgt een mail van dat alles geactiveerd
5) what next ?

Alvast Bedankt !

Grtz