Accordis
Legacy Member
Beste wbedesingers,
Ik heb een tijdje geleden het domein www.nextwebdesign.net geregistreerd. Je kon dat gratis doen als Belgacom-klant en ik heb dat geregistreerd onder de naam van een familielid (van wie ik de toestemming had) omdat die dat toch niet gebruikt. Maar eigenlijk kan ik niet zoveel van webdesign als ik me met jullie vergelijk en ik heb er ook te tijd niet voor. Ik kan beter mijn webdesign-skills opbergen en me concentreren op mijn studies
Dat zou natuurlijk zonde zijn voor het ongebruikte domein. Misschien kan ik iemand van jullie daarmee een plezier doen?
Het spreekt voor zich dat dit een vriendendienst is en bijgevolg gratis is.
Het is enkel de domeinnaam (zonder hosting dus). Ik zal het dan linken aan jullie website.
Btw, het domein is nog nooit aan een website gelinkt en er zijn daarom ook geen zoekresultaten bij Google ofzo.
Dus er schuyilt helemaal geen negatieve bijklank achter het domein.
Zeg het eerlijk als het je interesseert, want ik doe er graag een serieuze webdesigner een plezier mee.
(graag serieuze antwoorden, geen personen die echt niets van webdesign afweten maar het domein willen voor reclame)
Groetjes,
Accordis
EDIT: ik heb dit topic de prefix "Question" gegeven omdat dit volgens mij er nog het beste bij past. Ik vraag namelijk wie er geïnteresseerd is in mijn domeinnaam ...
Ik heb een tijdje geleden het domein www.nextwebdesign.net geregistreerd. Je kon dat gratis doen als Belgacom-klant en ik heb dat geregistreerd onder de naam van een familielid (van wie ik de toestemming had) omdat die dat toch niet gebruikt. Maar eigenlijk kan ik niet zoveel van webdesign als ik me met jullie vergelijk en ik heb er ook te tijd niet voor. Ik kan beter mijn webdesign-skills opbergen en me concentreren op mijn studies

Dat zou natuurlijk zonde zijn voor het ongebruikte domein. Misschien kan ik iemand van jullie daarmee een plezier doen?
Het spreekt voor zich dat dit een vriendendienst is en bijgevolg gratis is.
Het is enkel de domeinnaam (zonder hosting dus). Ik zal het dan linken aan jullie website.
Btw, het domein is nog nooit aan een website gelinkt en er zijn daarom ook geen zoekresultaten bij Google ofzo.
Dus er schuyilt helemaal geen negatieve bijklank achter het domein.
Zeg het eerlijk als het je interesseert, want ik doe er graag een serieuze webdesigner een plezier mee.
(graag serieuze antwoorden, geen personen die echt niets van webdesign afweten maar het domein willen voor reclame)
Groetjes,
Accordis
EDIT: ik heb dit topic de prefix "Question" gegeven omdat dit volgens mij er nog het beste bij past. Ik vraag namelijk wie er geïnteresseerd is in mijn domeinnaam ...


