Archief - Q: Gratis domeinnaam voor webdesigner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Accordis

Legacy Member
Beste wbedesingers,

Ik heb een tijdje geleden het domein www.nextwebdesign.net geregistreerd. Je kon dat gratis doen als Belgacom-klant en ik heb dat geregistreerd onder de naam van een familielid (van wie ik de toestemming had) omdat die dat toch niet gebruikt. Maar eigenlijk kan ik niet zoveel van webdesign als ik me met jullie vergelijk en ik heb er ook te tijd niet voor. Ik kan beter mijn webdesign-skills opbergen en me concentreren op mijn studies :p

Dat zou natuurlijk zonde zijn voor het ongebruikte domein. Misschien kan ik iemand van jullie daarmee een plezier doen?
Het spreekt voor zich dat dit een vriendendienst is en bijgevolg gratis is.

Het is enkel de domeinnaam (zonder hosting dus). Ik zal het dan linken aan jullie website.

Btw, het domein is nog nooit aan een website gelinkt en er zijn daarom ook geen zoekresultaten bij Google ofzo.
Dus er schuyilt helemaal geen negatieve bijklank achter het domein.


Zeg het eerlijk als het je interesseert, want ik doe er graag een serieuze webdesigner een plezier mee.

(graag serieuze antwoorden, geen personen die echt niets van webdesign afweten maar het domein willen voor reclame)

Groetjes,
Accordis

EDIT: ik heb dit topic de prefix "Question" gegeven omdat dit volgens mij er nog het beste bij past. Ik vraag namelijk wie er geïnteresseerd is in mijn domeinnaam ... ;)

Xcessive-

Legacy Member
De enigste adder is dat ze wel uw skynet webspace moeten gebruiken, of kun je nu ook de nameservers aanpassen?

Accordis

Legacy Member
Ja ik dacht dat het kan :)
Je hebt verschillende keuzes waaraan je het linkt, en die skynet webspace is er een van, maar je kan ook een externe link opgeven dacht ik :)

Ik zal het nu ff checken ;)

Accordis

Legacy Member
Het domein kan alleen aan websits gemaakt bij Belgacom gelinkt worden :(

Accordis

Legacy Member
Mja, ik heb er eens met een vriend over gesproken nu dat er niet zoveel succes is :p
En we hebben besloten het domein terug gebruiken.
Dan linken we dat aan de webspace bij skynet :)

We zijn nu bezig aan de website, als die af is zal ik het jullie laten weten, zodat jullie dan commentaar kunnen geven bij de sitecheck ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan