pay&go
Legacy Member
Beste mensen van dit sub-forum,
Nog voor ik begin, ik weet dat hierover al verscheidene topics bestaan. Toch beantwoorden ze mijn vragen niet.
Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die beeldende vormgeving studeren aan St.Lucas in Gent (professionele bachelor) en Grafisch ontwerp aan St.Lucas(KDG) in Antwerpen (adacemische bachelor).
Ik zit met een dilemma van hier tot op linkeroever.
Kunnen deze mensen de richting die zij volgen wat nader verklaren.
- Welke lessen krijgen jullie zoal?
- op wat wordt vooral de nadruk gelegd?
- wat is het verschil tussen de verschillende ateliers (illustratieve, reclame, grafische)?
- wat verwacht men dat je al kan?
- wordt er vaak gebruik gemaakt van de pc of teken je eerder met de hand?
bij deze alvast bedankt!
Nog voor ik begin, ik weet dat hierover al verscheidene topics bestaan. Toch beantwoorden ze mijn vragen niet.
Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die beeldende vormgeving studeren aan St.Lucas in Gent (professionele bachelor) en Grafisch ontwerp aan St.Lucas(KDG) in Antwerpen (adacemische bachelor).
Ik zit met een dilemma van hier tot op linkeroever.
Kunnen deze mensen de richting die zij volgen wat nader verklaren.
- Welke lessen krijgen jullie zoal?
- op wat wordt vooral de nadruk gelegd?
- wat is het verschil tussen de verschillende ateliers (illustratieve, reclame, grafische)?
- wat verwacht men dat je al kan?
- wordt er vaak gebruik gemaakt van de pc of teken je eerder met de hand?
bij deze alvast bedankt!
. Experimenteren dat horen ze graag. Concepten zijn ook belangrijk.