th43ns
Legacy Member
Hallo,
ik weet nu niet of dit de juiste prefix is maar aangezien k de rules toch heb gelezen: vergeef mij als het fout is
Ik zou graag weten of er bepaalde grafische opleidingen bestaan? Dan denk ik vooral aan design (bv. reclame, website, ...). Zijn er misschien mensen op deze fora die hier reeds ervaring mee hebben en mij wat extra info kunnen bezorgen? Ik volg momentee Informatica-beheer (6e jaar dus), behaal behoorlijke punten en weet totaal niet welke richting ik uit zou kunnen gaan.
Vele mensen uit mijn omgeving zeggen dat ik een opleiding rond design ofzo zou moeten volgen, simpelweg omdat ze de dingen die ik tot nu toe heb gemaakt (affiche, website, naamkaartjes, ...) zeer goed vinden.
Alvast bedankt
ik weet nu niet of dit de juiste prefix is maar aangezien k de rules toch heb gelezen: vergeef mij als het fout is

Ik zou graag weten of er bepaalde grafische opleidingen bestaan? Dan denk ik vooral aan design (bv. reclame, website, ...). Zijn er misschien mensen op deze fora die hier reeds ervaring mee hebben en mij wat extra info kunnen bezorgen? Ik volg momentee Informatica-beheer (6e jaar dus), behaal behoorlijke punten en weet totaal niet welke richting ik uit zou kunnen gaan.
Vele mensen uit mijn omgeving zeggen dat ik een opleiding rond design ofzo zou moeten volgen, simpelweg omdat ze de dingen die ik tot nu toe heb gemaakt (affiche, website, naamkaartjes, ...) zeer goed vinden.
Alvast bedankt

Ik had da ook ni helemaal correct ingechat toen ik begon aan mijn opleiding (architectuur) Daar is eigl heel veel van da werk. (met daarnaast wel cad werk & photoshop/illustrator enz, ma das meer een troef die ge hebt, eerder dan een aangeleerd vak)
Gelukkig moet dat niet meer.
)