Archief - Q: Graffiti/street art spullen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Hey hey,

ik zou graag me wat verdiepen in het hele graffiti/street art gebeuren. Ik zoek daarvoor winkels waar je zulke markers(dikke stiften), spuitbussen en eventueel andere dingen. Liefst winkels in gent of brugge.

Tips of goeie sites waar ik dingen kan bijleren zijn ook welkom!
Alvast bedankt!

syndrom

Legacy Member
hehe op straat iets doen zit er voorlopig echt nog niet in, eerst veel oefenen op men boek enzo.

Drommels.

Legacy Member
flameboy zei:
gent:
citykings (http://www.citykingz.be/blog/)
artifex (http://www.graffitishopartifex.be/)

sites:
http://www.stencilrevolution.com/ (goede site & forum)
http://www.gravy.be/forum/ (nederlandstalig forum)
http://woostercollective.com/ (street-artblog)

En vooral veel oefenen en tekenen enzo.
En niet overhaast op straat beginnen, wees zeker dat je het 'kan'. Niets is zo enerverend als beginners die alles 'opfucken' voor iedereen.

Wat hij zei :).

+ dit blog: http://www.overspray.blogspot.com/

AnewSpider

Legacy Member
nja in brugge heb je natuurlijk Kingz and Queens waar je montana gold spuitbussen kunt kopen, kweet nie direct of je er ook stiften kunt kopen..

En verder in gent zoals hierboven.... =)

DieselPower

Legacy Member
Ik denk dat die verf is, met viltstiften gade zo geen helder wit krijgen. De kleur van uw ondergrond maakt ook ni uit met verfstiften. :)

syndrom

Legacy Member
ah merci diesel, eigenlijk best logish als je het zo bekijkt!

flameboy

Legacy Member
Idd, verfstiften zijn de betere keuze hiervoor. Meestal die van het merk Posca, ik gebruik die toch :)

syndrom

Legacy Member
kan je die van Posca vinden in gent? op die webshop van citykingz zie ik precies enkel stiften van montana staan of zijn ook wel geschikt?

Merci voor de tips mannen!

DieselPower

Legacy Member
flameboy zei:
Idd, verfstiften zijn de betere keuze hiervoor. Meestal die van het merk Posca, ik gebruik die toch :)
Ik ook :) Ik geloof dat'k die in de Schleiper heb gehaald in Antwerpen.

syndrom

Legacy Member
ah ik ga dan maandag alvast eens gaan kijken in de schleiper in gent.

flameboy

Legacy Member
En in de citykings hebben ze heel wat meer dan wat op hun website staat :)
klein winkeltje maar als ge echt wilt kunde er uren binnen zitten

AnewSpider

Legacy Member
nee, de winkel heet Citykingz, maar werken samen met Toykyo.

Toykyo is een bedrijf die artisten een "toy" of eender wat laten maken en deze dan in productie stellen.
->
http://www.toykyo.be/ about :p


En denk dat ze wel posca hebben in de citykingz.

NAGD

Legacy Member
OK goed maar de winkel heet Toykyo en is van An en Mathieu. Jean, die Citykingz doet heeft een website en is de leverancier voor Toykyo van Mtn bussen, markers, ...
Ik heb nog niemand weten vragen naar de Citykingz als ze Toykyo bedoelen hoor.

http://www.toykyo.be/ contact

LeSec

Legacy Member
reavX zei:
ah ik ga dan maandag alvast eens gaan kijken in de schleiper in gent.

Vraag het eerst eens in de Lucasart (dezelfde straat, geel/blauwe gevel), meestal zijn ze daar wat goedkoper als in Schleiper, tis maar een hint :p

mst

Legacy Member
reavX zei:
Hey hey,

ik zou graag me wat verdiepen in het hele graffiti/street art gebeuren. Ik zoek daarvoor winkels waar je zulke markers(dikke stiften), spuitbussen en eventueel andere dingen. Liefst winkels in gent of brugge.

Tips of goeie sites waar ik dingen kan bijleren zijn ook welkom!
Alvast bedankt!


kzoek winkels uk vo markers ma dan dicht bij dendermonde of aalst ofzo uk vooral markers enzo ... heb ook nog een vraag.. wat is specifiek aan iemand die graffiti spuit ?

shiftyke

Legacy Member
mst zei:
kzoek winkels uk vo markers ma dan dicht bij dendermonde of aalst ofzo uk vooral markers enzo ... heb ook nog een vraag.. wat is specifiek aan iemand die graffiti spuit ?

wat bedoel je met specifiek?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan