2Pac2004
Legacy Member
hey
Ik zit me probleem ben site aant bouwen met frames, maar zonder scrollbar aan rechterkant van u venster maar als ge dan u venster verklein dan ziet ge u frames nie meer, die zouden auto moeten aanpassen aan de grote van u scherm of venster, zoals bij 'mijn telenet'
can somebudy help pls
Iedereen alvast bedankt :applause:

Ik zit me probleem ben site aant bouwen met frames, maar zonder scrollbar aan rechterkant van u venster maar als ge dan u venster verklein dan ziet ge u frames nie meer, die zouden auto moeten aanpassen aan de grote van u scherm of venster, zoals bij 'mijn telenet'
can somebudy help pls
Iedereen alvast bedankt :applause:
