twoen
Legacy Member
overlaatst wou ik een pasfoto maken voor men ma haar nieuwe pas en ik zocht ergens een grote digitale foto waar ze goed opstond (frontaal) en ik knipte hem uit (fireworks) in de juiste verhoudingen en maakte de achtergrond wit. De foto was echter nog te groot en ik verkleinde hem maar de kwaliteit werd slechter (wat totaal nie logisch is als je een foto verkleint).
Moet ik iets aan men dpi veranderen ofzo of verklein ik hem in het verkeerde programma?
Moet ik iets aan men dpi veranderen ofzo of verklein ik hem in het verkeerde programma?
.