Omni^
Legacy Member
hehe ge hebt gelijk ze tis geen goede foto
en zwart wit was gewoon om mijn zwart wit functie te testen van men camera kheb dat beestje nogmaar 2dagen 
maar twas niet echt de bedoeling om de foto ''bijna perfect'' te noemen
en idd men kadreering is nogal crappy
mja kmoet nogwa meer ervaring opdoen enz enz
oefene oefene oefene ..!
en zwart wit was gewoon om mijn zwart wit functie te testen van men camera kheb dat beestje nogmaar 2dagen 
maar twas niet echt de bedoeling om de foto ''bijna perfect'' te noemen
en idd men kadreering is nogal crappy
mja kmoet nogwa meer ervaring opdoen enz enz oefene oefene oefene ..!



