umbrello
Legacy Member
Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met het maken van affiches of met drukwerk algemeen
Voor het galabal van mijn studentenvereniging moet ik een affiche maken voor het galabal, wss formaat A3. Nu vroeg ik mij af welk formaat ik daarvoor moet gebruiken en/of of er bepaalde instellingen zijn in photoshop die daarvoor verander moeten worden?
Dank
Voor het galabal van mijn studentenvereniging moet ik een affiche maken voor het galabal, wss formaat A3. Nu vroeg ik mij af welk formaat ik daarvoor moet gebruiken en/of of er bepaalde instellingen zijn in photoshop die daarvoor verander moeten worden?
Dank
En 300dpi
.
)
