lambik
Legacy Member
Ik heb mijzelf een flash website gemaakt met macromedia flash...de website maken ging vrij probleemloos
"not"
maar nu heb ik een probleem dat ik zelf niet opgelost krijg. Als ik mijn .html bestand upload, en ik browse hem, dan krijg ik mijn flash website niet te zien, klik ik dan (met de rechtermuisknop) op de plaats waar de website staat, dan lees ik: "movie not loaded"
kan iemand mij helpen? zodat mijn site mooi tevoorschijnkomt!
thx
sven.
"not"maar nu heb ik een probleem dat ik zelf niet opgelost krijg. Als ik mijn .html bestand upload, en ik browse hem, dan krijg ik mijn flash website niet te zien, klik ik dan (met de rechtermuisknop) op de plaats waar de website staat, dan lees ik: "movie not loaded"
kan iemand mij helpen? zodat mijn site mooi tevoorschijnkomt!
thx
sven.
