Euh, je bent toch geen afbeelding aan het opblazen naar 300 dpi, he?
Want dat heeft anders geen zin, buiten megablurry en pixelated te zijn...
Je begint toch blanco meteen van 300? Of je kan je afbeelding van 72 dpi herleiden naar 300, maar dan wordt het beeld technisch gezien (veel) kleiner.