XantiX
Legacy Member
gegroet,
Ik studeer dit jaar af als IMD(interactive multimedia designer). Nu wil ik nog iets bij gaan studeren omdat imd niet helemaal mijn ding was. Programmeren ben ik niet schitterend in dus ik zoek mijn weg meer naar het grafische.
Nu heb ik bij syntra een dagopleiding Desktop publisher gezien en deze leek mij wel interessant.
Zijn er hier nog mensen die deze richting gedaan hebben of hier iets meer over weten? Kwestie van docenten enz.
Grtz
Ik studeer dit jaar af als IMD(interactive multimedia designer). Nu wil ik nog iets bij gaan studeren omdat imd niet helemaal mijn ding was. Programmeren ben ik niet schitterend in dus ik zoek mijn weg meer naar het grafische.
Nu heb ik bij syntra een dagopleiding Desktop publisher gezien en deze leek mij wel interessant.
Zijn er hier nog mensen die deze richting gedaan hebben of hier iets meer over weten? Kwestie van docenten enz.
Grtz
. Heb ook geen zin meer om 't nog te doen. Ik heb niets aan die vakken die mij niet liggen en al de rest. En artevelde = theorie, theorie en theorie. Ligt mij ook nie 