dOmme zEbra
Legacy Member
Hey,
Als ik een affiche wil maken op a2 formaat, en ik wil dit in photoshop doen, dan is mijn document verschrikkelijk groot (het staat op 300dpi). Mijn scherm is dan gevuld als het nog maar op 8% staat ofzo. Ik ben hier echt een leek in, maar hoe moet je ingodsnaam op zo een groot formaat een affiche maken? dat is toch super lastig en onhandig werken? (btw als ik hetzelfde formaat in illustrator doe, dan is het document veel kleiner? wrsch ligt dat aan dpi instellingen maar ik vind deze niet in illustrator
)
Nogmaals, ik ben hier nogal een leek in , aangezien ik nog nooit echt iets heb gemaakt in illustrator/photoshop dat bedoeld was om af te printen.
enig advies?
mvg,
Jelle.
Als ik een affiche wil maken op a2 formaat, en ik wil dit in photoshop doen, dan is mijn document verschrikkelijk groot (het staat op 300dpi). Mijn scherm is dan gevuld als het nog maar op 8% staat ofzo. Ik ben hier echt een leek in, maar hoe moet je ingodsnaam op zo een groot formaat een affiche maken? dat is toch super lastig en onhandig werken? (btw als ik hetzelfde formaat in illustrator doe, dan is het document veel kleiner? wrsch ligt dat aan dpi instellingen maar ik vind deze niet in illustrator
)Nogmaals, ik ben hier nogal een leek in , aangezien ik nog nooit echt iets heb gemaakt in illustrator/photoshop dat bedoeld was om af te printen.
enig advies?
mvg,
Jelle.
