FurtiveDuck
Legacy Member
Hey hey hey,
Ik heb geen idee in welke forum ik het anders zou kunnen posten, maar tja..
Ik ga m'n kamer na een lange tijd wat ombouwen enzo, en daarbij hoort ook een nieuwe kleur van verf en nieuwe posters enzo..
Ik heb geen idee wat ik zou kiezen, dus vraag ik het nu even aan jullie. Ik zou graag een relaxte kleur hebben, misschien 2 kleuren waarvan je geen koppijn krijgt en waar je lekker mee kan slapen.
Ook zou ik misschien een paar originele doeken kunnen ophangen, maar waar je die vindt weet ik..
Laat jullie fantasie eens de vrije loop gaan & zeg wat jullie zouden doen?!
Ik heb geen idee in welke forum ik het anders zou kunnen posten, maar tja..
Ik ga m'n kamer na een lange tijd wat ombouwen enzo, en daarbij hoort ook een nieuwe kleur van verf en nieuwe posters enzo..
Ik heb geen idee wat ik zou kiezen, dus vraag ik het nu even aan jullie. Ik zou graag een relaxte kleur hebben, misschien 2 kleuren waarvan je geen koppijn krijgt en waar je lekker mee kan slapen.
Ook zou ik misschien een paar originele doeken kunnen ophangen, maar waar je die vindt weet ik..
Laat jullie fantasie eens de vrije loop gaan & zeg wat jullie zouden doen?!



nu tis wel een feit, ons huis is beneden zo goed als volledig open en de keuken is mee nen specialen techniek nogal rood geverfd, dus da aubergine had wel nog kunnen vloeken...