XA4
Legacy Member
De titel is misschien wat onduidelijk, maar ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven. Als je met je muis op een afbeelding gaat staan, verschijnt er -op de afbeelding zelf- linksboven een grijs kadertje met 4 icoontjes (save, print, send in e-mail, open My Pictures)
Bijvoorbeeld: "deze foto" (= link naar foto op Deviant)
(ik heb overigens niets met deze foto, is gewoon de eerste afbeelding die ik tegenkwam die een kaderke gaf...)
Bij andere foto's (op andere sites dan) heb je dit niet.
Ik weet wel dat, als een foto ergens naar linkt, er sowieso geen kadertje verschijnt. Maar dit kan dus ook zonder dat de foto ergens naar linkt.
Is dit een stukje HTML dat aangepast/toegevoegd moet worden?
Alvast bedankt
Bijvoorbeeld: "deze foto" (= link naar foto op Deviant)
(ik heb overigens niets met deze foto, is gewoon de eerste afbeelding die ik tegenkwam die een kaderke gaf...)
Bij andere foto's (op andere sites dan) heb je dit niet.
Ik weet wel dat, als een foto ergens naar linkt, er sowieso geen kadertje verschijnt. Maar dit kan dus ook zonder dat de foto ergens naar linkt.
Is dit een stukje HTML dat aangepast/toegevoegd moet worden?
Alvast bedankt