Boukreev
Legacy Member
Io, wat ik zoek is eiglijk vrij moeilijk uit te legge, ma kzal probere. ik zou dus eiglijk graag met photoshop een gezicht zo bewerke da alleen de basislijne overblijven. ik bedoel dus gwn enkel de strepe, waardoor het gezicht herkenbaar blijft maar al de rest tss die lijne moet wit zijn. beetje zodat het lijkt of je het gezicht zelf getekend hebt. ik d8 via image -> adjustments -> desaturate en dan wa met de levels prutse, maar ik krijg niet echt het gewenste effect. Iemand een idee hoe ik dit zou moeten doen?