Wilms Designs
Legacy Member
hey,
ik ben van plan volgend jaar verder te gaan studeren in grafische vormgeving of multimediale vormgeving(multimediaproductie).
Nu heb ik mijn keuze al beperkt tot 2 scholen aangezien deze naar mijn mening het beste zijn. Een reden waarom ik voor beide scholen kies is omdat er niet veel uren algemene vakken en zijn en dus veel uren met de pc gewerkt wordt.
Ik heb al informatie over beide scholen opgezocht en van Artevelde heb ik een brochure maar aangezien dit propaganda is kom ik hier vragen of er op beide scholen effectief iets te leren valt? Want ik volg nu multimedia en daar ging ik zogezegd ook vanalles leren, maar daar was weinig van waar.
Het zou ook leuk zijn als ik enkele voorbeelden van websites ofzo van studenten kon zien of projecten. Ik heb al reeds het forum van Artevelde gecheckt (misschien maar 1 van de fora maar kom) en daar viel niet zoveel op te zien.
,thx op voorhand
gtrz Dennis
ik ben van plan volgend jaar verder te gaan studeren in grafische vormgeving of multimediale vormgeving(multimediaproductie).
Nu heb ik mijn keuze al beperkt tot 2 scholen aangezien deze naar mijn mening het beste zijn. Een reden waarom ik voor beide scholen kies is omdat er niet veel uren algemene vakken en zijn en dus veel uren met de pc gewerkt wordt.
Ik heb al informatie over beide scholen opgezocht en van Artevelde heb ik een brochure maar aangezien dit propaganda is kom ik hier vragen of er op beide scholen effectief iets te leren valt? Want ik volg nu multimedia en daar ging ik zogezegd ook vanalles leren, maar daar was weinig van waar.
Het zou ook leuk zijn als ik enkele voorbeelden van websites ofzo van studenten kon zien of projecten. Ik heb al reeds het forum van Artevelde gecheckt (misschien maar 1 van de fora maar kom) en daar viel niet zoveel op te zien.
,thx op voorhand
gtrz Dennis


