CtrlAshDel
Legacy Member
Beste,
ik heb daarpas een screencapture moeten nemen van een swf file omdat ik dat in een avi file wou hebben, en aangezien flash het om 1 of andere reden niet wou exporteren naar avi heb ik dus maar camtasia studio genomen. camtasia studio kan bepaalde delen opnemen van je scherm of je volledig scherm, maar weeral wou dit niet maar een deel van men scherm opnemen enkel maar men volledig scherm, deze problemen terzijde, ik heb nu een videobestand met een resolutie van 1028*1024 ik wil gewoon hier van stukken wegsnijden, ik dacht dat dit 'clipping' noemde, nu weet ik niet hoe ik dit het makkelijkste kan doen, ik heb adobe after effects, windows movie maker en camtasia studio. Het makkelijkst is wss dit te doen in after effects maar ik ken namelijk weinig tot nix van dit programma, zou iemand me gewoon in het kort kunnen uitleggen hoe ik moet clippen in After effects, het importeren is mij denkek al gelukt enkel nu nog het clipping en het renderen.
dank bij voorbaat
wolfje
ik heb daarpas een screencapture moeten nemen van een swf file omdat ik dat in een avi file wou hebben, en aangezien flash het om 1 of andere reden niet wou exporteren naar avi heb ik dus maar camtasia studio genomen. camtasia studio kan bepaalde delen opnemen van je scherm of je volledig scherm, maar weeral wou dit niet maar een deel van men scherm opnemen enkel maar men volledig scherm, deze problemen terzijde, ik heb nu een videobestand met een resolutie van 1028*1024 ik wil gewoon hier van stukken wegsnijden, ik dacht dat dit 'clipping' noemde, nu weet ik niet hoe ik dit het makkelijkste kan doen, ik heb adobe after effects, windows movie maker en camtasia studio. Het makkelijkst is wss dit te doen in after effects maar ik ken namelijk weinig tot nix van dit programma, zou iemand me gewoon in het kort kunnen uitleggen hoe ik moet clippen in After effects, het importeren is mij denkek al gelukt enkel nu nog het clipping en het renderen.
dank bij voorbaat
wolfje