go_ndw
Legacy Member
Dit is het volgende wat me aangeboden word,
eos 300D+kitlens(18-55)+70-210mm+tweede battery.
en nog een jaar garantie.het is een upgrade versie 1.1.1 waardoor die dezelfde kenmerken heeft als de 10D.
één nadeel ik heb geen handleiding van de canon eos 300D alleen de engelse in pdf file staan op pc.maar kan als je wilt die wel uitprinten.riginele doos is ook niet aanwezig heb hem pas aangekocht maar eigenlijk wil ik overstappen naar nikon.
prijs= 600€
Wat denken jullie?
eos 300D+kitlens(18-55)+70-210mm+tweede battery.
en nog een jaar garantie.het is een upgrade versie 1.1.1 waardoor die dezelfde kenmerken heeft als de 10D.
één nadeel ik heb geen handleiding van de canon eos 300D alleen de engelse in pdf file staan op pc.maar kan als je wilt die wel uitprinten.riginele doos is ook niet aanwezig heb hem pas aangekocht maar eigenlijk wil ik overstappen naar nikon.
prijs= 600€
Wat denken jullie?

