Bram
Legacy Member
Oke, ik ben wa aan het prutsen met 3dsmax, kheb op deviantart een tut gelezen, kben daar nu wa mee aant werken, ma kwil iets proberen
Ik heb een torus, waar ik via boolean een stuk heb uitgeknipt, (een cone als operand B) maar nu zou ik die torus eigenlijk nog eens in 2 willen splijten door er een vlak in te maken, en da dan als Operand C ofzo te zetten, ma hoe in godsnaam doek da??? Alsek weer op pick operand B klik, en dan op da vlak, dan gebeurt da wel, ma verdwijnt het gat gecreerd door m'n cone...
Anybody?
Ik heb een torus, waar ik via boolean een stuk heb uitgeknipt, (een cone als operand B) maar nu zou ik die torus eigenlijk nog eens in 2 willen splijten door er een vlak in te maken, en da dan als Operand C ofzo te zetten, ma hoe in godsnaam doek da??? Alsek weer op pick operand B klik, en dan op da vlak, dan gebeurt da wel, ma verdwijnt het gat gecreerd door m'n cone...
Anybody?
en 100 manieren om nieuwe puntjes te maken !