confessions
Legacy Member
Hallo beste mensen,
Ik ben 1 van de studenten die in 6IB zit en daarom Microsoft Visual Studio .NET 2003 nodig heeft. Nu doet er zich een raar probleem voor. Voor degenen die het prog al eens installden na het disk change voor de studio zelf te installe krijg ik een error dit is echter als setup al achter de rug is. Ik wil dus na install mijn Microsoft Visual Studio .NET 2003 starten maar dit lukt niet. Ik krijg volgende error :
http://users.telenet.be/janvier/Visual Studio Error.JPG
Ik heb ook al eens geprobeerd te updaten maar ook dit helpt het probleem niet weg. Ja ik heb eerst de prerestequires ge-installed.
Weet iemand raad met dit probleem?
Dank bij Voorbaat
Ik ben 1 van de studenten die in 6IB zit en daarom Microsoft Visual Studio .NET 2003 nodig heeft. Nu doet er zich een raar probleem voor. Voor degenen die het prog al eens installden na het disk change voor de studio zelf te installe krijg ik een error dit is echter als setup al achter de rug is. Ik wil dus na install mijn Microsoft Visual Studio .NET 2003 starten maar dit lukt niet. Ik krijg volgende error :
http://users.telenet.be/janvier/Visual Studio Error.JPG
Ik heb ook al eens geprobeerd te updaten maar ook dit helpt het probleem niet weg. Ja ik heb eerst de prerestequires ge-installed.
Weet iemand raad met dit probleem?
Dank bij Voorbaat



ad: )