de jerre
Legacy Member
Hallo,
Ik ben aan een programma bezig waarbij ik een bepaalde tekening maak in een picturebox, die ik zou moeten kunnen opslaan. Ik had al gevonden dat je de Image van je picturebox kunt opslaan, maar de tekening die je zelf maakt zijn Graphics, en geen Image.
Kan iemand me hierbij helpen ?
Alvast bedankt,
Jeroen
Ik ben aan een programma bezig waarbij ik een bepaalde tekening maak in een picturebox, die ik zou moeten kunnen opslaan. Ik had al gevonden dat je de Image van je picturebox kunt opslaan, maar de tekening die je zelf maakt zijn Graphics, en geen Image.
Kan iemand me hierbij helpen ?
Alvast bedankt,
Jeroen