Obliv`
Legacy Member
Ik heb een vb.net toepassing gemaakt, maar die zou nu gebruikt moeten kunnen worden op PC die geen .NET framework geinstalleerd hebben.
Ik heb de search van het forum al gebruikt en google ook, maar ik kan geen goede site of tutorial vinden die uitlegt hoe dit te doen.
Heeft mss iemand een goede link hier voor?
Alvast bedankt
Ik heb de search van het forum al gebruikt en google ook, maar ik kan geen goede site of tutorial vinden die uitlegt hoe dit te doen.
Heeft mss iemand een goede link hier voor?
Alvast bedankt