so0ly
Legacy Member
Hallo,
ik ben voor men vader een programma aant schrijven om facturen te maken enzo... maar nu zit ik met het volgende probleem, het printen wil niet echt lukken. Eerst dacht ik alles gewoon op een form te tonen en dit dan te printen .. . maar dat is nogal een domme manier vond ik dan ... en ben opzoek gegaan naar een andere. Zo ben ik dan ben crystal reports terecht gekomen, maar dat wil dan ook alweer niet lukken aangezien hij altijd maar een selectie moet printen bv . die facuurnr met dat aantal producten enzo. Iemand hier enige ervaring mee ?
groetjes
ik ben voor men vader een programma aant schrijven om facturen te maken enzo... maar nu zit ik met het volgende probleem, het printen wil niet echt lukken. Eerst dacht ik alles gewoon op een form te tonen en dit dan te printen .. . maar dat is nogal een domme manier vond ik dan ... en ben opzoek gegaan naar een andere. Zo ben ik dan ben crystal reports terecht gekomen, maar dat wil dan ook alweer niet lukken aangezien hij altijd maar een selectie moet printen bv . die facuurnr met dat aantal producten enzo. Iemand hier enige ervaring mee ?
groetjes
