Ble$$ed^
Legacy Member
Het zit zo:
Ik heb momenteel wat code geschreven die ervoor zorgt dat er een badge afgeprint wordt wanneer er mensen zich aanmelden met hun barcode. Alles gebeurt zonder enige tussenkomst van de gebruiker van het programma. Hij hoeft enkel te valideren en het label wordt automatisch geprint via een labelprinter. Ik heb gebruik gemaakt van FPDF om mijn pdf file te genereren en een shell exec commando om een 'silent print' aan te sturen. Het probleem is nu echter wel, dat mijn window van acrobatreader open blijft na de printopdracht. Kheb al verschillende fora's afgezocht , maar telkens zonder resultaat.
Heeft iemand een idee of enige ervaring met dit toch wel irritant probleem ?
Thx in advance
Ik heb momenteel wat code geschreven die ervoor zorgt dat er een badge afgeprint wordt wanneer er mensen zich aanmelden met hun barcode. Alles gebeurt zonder enige tussenkomst van de gebruiker van het programma. Hij hoeft enkel te valideren en het label wordt automatisch geprint via een labelprinter. Ik heb gebruik gemaakt van FPDF om mijn pdf file te genereren en een shell exec commando om een 'silent print' aan te sturen. Het probleem is nu echter wel, dat mijn window van acrobatreader open blijft na de printopdracht. Kheb al verschillende fora's afgezocht , maar telkens zonder resultaat.
Heeft iemand een idee of enige ervaring met dit toch wel irritant probleem ?
Thx in advance
