bert1985
Legacy Member
Op school krijg ik Labview.(grafische programeertaal)
De cursus (Labview 7 door Adriaan Brebels) die we daarbij gebruiken is echter niet zo uitgebreid en bevat nauwelijks voorbeeld oefeningen.
ad:
Hierbij is mijn vraag of iemand van jullie dit programma gebruikt enzo ja welke cursus je daarbij gebruikt.
De cursus (Labview 7 door Adriaan Brebels) die we daarbij gebruiken is echter niet zo uitgebreid en bevat nauwelijks voorbeeld oefeningen.
ad: Hierbij is mijn vraag of iemand van jullie dit programma gebruikt enzo ja welke cursus je daarbij gebruikt.
labview is momenteel terug afgeschaft bij groepT aangezien ze doorhebben dat het een "dom" programma is (naar mijn mening).