Recipe4hate
Legacy Member
Hallo
Is het mogelijk om een stuk van je JPanel weg te schrijven in een BufferedImage?
Ik zou graag een afbeelding inladen, deze over een andere afbeelding plakken en het geheel exporteren als jpeg.
Het inladen lukt, en dan wordt deze gewoon als ImageIcon getekend op mijn JPanel. Hoe dat je deze area als capture kan gebruiken is me onbekend.
Is het mogelijk om een stuk van je JPanel weg te schrijven in een BufferedImage?
Ik zou graag een afbeelding inladen, deze over een andere afbeelding plakken en het geheel exporteren als jpeg.
Het inladen lukt, en dan wordt deze gewoon als ImageIcon getekend op mijn JPanel. Hoe dat je deze area als capture kan gebruiken is me onbekend.
