Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IznoGouD zei:Ik volg informatica in HA en wij krijgen daar dus cobol als programmeertaalad: .
Nu ben ik oefeningen aan het maken en zit volledig vast.
Iemand die ervaring heeft met deze taal?
(je kan eens kijken op de wiki van http://www.opencobol.org/ )IznoGouD zei:Ik volg informatica in HA en wij krijgen daar dus cobol als programmeertaalad: .
Nu ben ik oefeningen aan het maken en zit volledig vast.
Iemand die ervaring heeft met deze taal?

.Acku. zei:Ik zou gaan voor een REDEFINES MAX OCCURS 10 van PIC 9(8)X(5)
hahaIznoGouD zei:Ik volg informatica in HA en wij krijgen daar dus cobol als programmeertaalad: .
Nu ben ik oefeningen aan het maken en zit volledig vast.
Iemand die ervaring heeft met deze taal?

roltrap zei:haha
les van Olga?![]()
.Acku. zei:Heb een beetje geduld zijn DOS2.3 HTTP TekstBrowser werkt niet erg vlot op dit forum.

.Acku. zei:Heb een beetje geduld zijn DOS2.3 HTTP TekstBrowser werkt niet erg vlot op dit forum.