White Label
Legacy Member
Hoi,
ik heb een programma voor school in c geschreven en nu heb ik een optie in een lijst gezet waarmee men het programma zou moeten kunnen sluiten. Nu is mijn vraag: hoe sluit ik een programma af zonder dat de gebruiker zelf op X moet klikken?
Btw: Ik heb de search gebruikt op het forum, heb iets gevonden van Winapi ofzo maar ik ben een newbie in C en snap er dus niks van... Google en C is blijkbaar ook niet de beste combinatie...
Alvast bedankt!
ik heb een programma voor school in c geschreven en nu heb ik een optie in een lijst gezet waarmee men het programma zou moeten kunnen sluiten. Nu is mijn vraag: hoe sluit ik een programma af zonder dat de gebruiker zelf op X moet klikken?
Btw: Ik heb de search gebruikt op het forum, heb iets gevonden van Winapi ofzo maar ik ben een newbie in C en snap er dus niks van... Google en C is blijkbaar ook niet de beste combinatie...
Alvast bedankt!
, die voorstaande dingen beëindigen enkel het programma.
ad:
, deprecated headers en die fout (nja, kheb nooit borland gemogen).