Siskos
Legacy Member
Ik heb al heel wat op het internet zitten zoeken acher ascii codes en dergelijke en heb deze gevonden voor enter en backspace...
char(13) en dergelijke
Maar hoe vertel ik nu tegen c++ dat ik op de pijltjestoets naar beneden of boven heb gedrukt ? Ik will dit namelijk maken voor een menutje maar vind niet hoe ik dit moet doen... ook vind ik de ascii codes niet voor die pijltjestoetsen op het toetsenbord.
Tijdelijk heb ik gewoon a en q gebruikt hierdoor werkt het programma perfect. Alleen zouden de pijltjestoetsen iets handiger zijn
char(13) en dergelijke
Maar hoe vertel ik nu tegen c++ dat ik op de pijltjestoets naar beneden of boven heb gedrukt ? Ik will dit namelijk maken voor een menutje maar vind niet hoe ik dit moet doen... ook vind ik de ascii codes niet voor die pijltjestoetsen op het toetsenbord.
Tijdelijk heb ik gewoon a en q gebruikt hierdoor werkt het programma perfect. Alleen zouden de pijltjestoetsen iets handiger zijn

.
.
.