TooChé
Legacy Member
It's me again! we zijn al 4tal weekjes non stop aan het programmeren en nu beginnen de teefjes wat naar boven te komen. We willen onze applicatie dus ook synchroon op andere computers kunnen laten draaien (binnen het netwerk)
Kheb al wat opgezocht naar remoting. Maar ik geraak er echt niet aan uit.
We willen dus 3 x hoofdapplicatie die naast elkaar draait. En dan nog een 6tal grafische applicaties die enkel 'monitoren'
kan iemand me zeggen op wat ik moet zoeken of letten hiervoor ?
Als ik op remoting alleen zoek, kom ik niet echt veel bruikbaars tegen :/
thanks
Kheb al wat opgezocht naar remoting. Maar ik geraak er echt niet aan uit.
We willen dus 3 x hoofdapplicatie die naast elkaar draait. En dan nog een 6tal grafische applicaties die enkel 'monitoren'
kan iemand me zeggen op wat ik moet zoeken of letten hiervoor ?
Als ik op remoting alleen zoek, kom ik niet echt veel bruikbaars tegen :/
thanks