MAXXUR
Legacy Member
goeiendag !
de vraag is eigelijk vrij simpel
Kheb een tijdje zitten rondzoeken naar ne fijne editor/compiler voor c(++) en kheb enkel maar dev-c++ gevonden. Nu blijkt dat die te laks compileert en idd vaak gewoon runerrors geeft ipv aan te wijzen waar de fout zit.. ook debuggen is niet zo geweldig.
ben dus op zoek naar iets anders, maar dus NIET visual studio aangezien ik dat veel te veel vind voor wat we eigelijk maar moeten doen (of is dat echt de enige goeie qua compilen/debuggen ?
)
merci! :]
de vraag is eigelijk vrij simpel

Kheb een tijdje zitten rondzoeken naar ne fijne editor/compiler voor c(++) en kheb enkel maar dev-c++ gevonden. Nu blijkt dat die te laks compileert en idd vaak gewoon runerrors geeft ipv aan te wijzen waar de fout zit.. ook debuggen is niet zo geweldig.
ben dus op zoek naar iets anders, maar dus NIET visual studio aangezien ik dat veel te veel vind voor wat we eigelijk maar moeten doen (of is dat echt de enige goeie qua compilen/debuggen ?
)merci! :]
