`SeriOUs
Legacy Member
Ik heb net Visual Studio 2005 geïnstalleerd, maar ik had VS .net 2003 nog staan.
Aangezien ik niet zoveel van die dingen ken (heb ze enkel nodig voor school), weet ik niet perfect wat ik mag deïnstalleren.
Ik heb nu dus het .net Framework 2.0, mag ik dan het .net Framework 1.1 eraf doen? Of is het beste dat ik ze beide hou, omdat ze elkaar wat aanvullen?
En mss een erg domme vraag, maar kom: is er een reden waarom er geen ".net" meer wordt vernoemd bij Visual Studio 2005?
Aangezien ik niet zoveel van die dingen ken (heb ze enkel nodig voor school), weet ik niet perfect wat ik mag deïnstalleren.
Ik heb nu dus het .net Framework 2.0, mag ik dan het .net Framework 1.1 eraf doen? Of is het beste dat ik ze beide hou, omdat ze elkaar wat aanvullen?
En mss een erg domme vraag, maar kom: is er een reden waarom er geen ".net" meer wordt vernoemd bij Visual Studio 2005?

You'll love it