Rutger
Legacy Member
Ik werk dus met 2 usercontrols in mijn programmake. In de linkerkant staan wat knoppen. als ik daar bv op knop 1 druk dan moet in het hoofdmenu usercontrol1 visible worden gezet en alsk op knop 2 druk dan moet in het hoofdmenu usercontrol 2 visible worden gemaakt. Weet iemand hoe ik da kan fixen?