Archief - [PROG]-[VB .NET]VB vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
voor mijn eindwerk ga ik een programma schrijve in vb .net, kheb enkel ervaring me asp en vba dus kga wel wa hulp nodig hebbe. het eerste dak zou moete wete is als ge uwe vbform hebt, me een paar knoppe derop, hoe kunt ge door ne klik op ne knop een andere form opene?

thx

alva848

Legacy Member
Het antwoord staat op dezelfde pagina als deze topic. ;)

Trouwens, dit is voor je eindwerk??? Zeker dat dit niet je huiswerk tegen volgende week is?

AcIdR3IgN

Legacy Member
Mijn docent van vorig jaar heeft een siteje gemaakt met zijn vb.net tutorial type things er op.
http://docweb.khk.be/Wilfried Wuyts/VB NET HTML/HTML/Meerdere Formulieren.htm
Nja het blijkt dat zijn ander werk van het site is gehaald.. waarschijnlijk omdat er een nieuw schooljaar is begonnen.. :| strange! maar ach ja.. je kan beter wat meer lezen over vb.net voordat je hier aan begint.
Want als je gebruik wilt maken van die controle arrays. Je kent dat zo, ze leren je dat aan in't middelbaar met vb6. Als je een shape of zo hebt bijvoorbeeld kan je een index toevoegen en dan itereren en bla bla.. ik wou zoiets implementeren in mijn vb.net project vorig jaar, maar lukte niet, moest mijn eigen klasse enz schrijven.

spikie

Legacy Member
ja het is voor mijn eindwerk, wij krijge namelijk geen lesse vb .net, mijn eindwerk is hardwarematig me een klein programma erbij, en da ga ik in .net schrijve. en ik stelde gewoon een vraag en ik moet hier direct een verklaring gaan aflegge, als da hier zo zit ga ik wel erges anders oplossinge zoeke zenne.

€AcIdR3IgN: merci voor de link, kga da is probere

Krueger

Legacy Member
Spikeymouse zei:
ja het is voor mijn eindwerk, wij krijge namelijk geen lesse vb .net, mijn eindwerk is hardwarematig me een klein programma erbij, en da ga ik in .net schrijve. en ik stelde gewoon een vraag en ik moet hier direct een verklaring gaan aflegge, als da hier zo zit ga ik wel erges anders oplossinge zoeke zenne.

€AcIdR3IgN: merci voor de link, kga da is probere
Lol, gij zijt ook wel serieus rap op uwen teen getrapt ze. Is het u misschien opgevallen dat de persoon die je aanvalt, je ook onrechtstreeks de oplossing geeft (als voor jou hier ff rondzoeken welke topic em bedoelt al te lastig is, ga je niet ver geraken ze, want opzoeken hoort er ook bij, like it or not)?

spikie

Legacy Member
mja ik kan gewoon ni tege mense da anderen beschuldige van zoiets, op da gebied ben ik lichtgeraakt, in ieder geval de link da AcIdR3IgN mee gegeve heeft bevatte de oplossing, dus ik kan verder

Obliv`

Legacy Member
AcIdR3IgN zei:
Want als je gebruik wilt maken van die controle arrays. Je kent dat zo, ze leren je dat aan in't middelbaar met vb6...

inderdaad, in vb.net zijn er geen control arrays
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan