ja het is voor mijn eindwerk, wij krijge namelijk geen lesse vb .net, mijn eindwerk is hardwarematig me een klein programma erbij, en da ga ik in .net schrijve. en ik stelde gewoon een vraag en ik moet hier direct een verklaring gaan aflegge, als da hier zo zit ga ik wel erges anders oplossinge zoeke zenne.
€AcIdR3IgN: merci voor de link, kga da is probere