jeppe
Legacy Member
hallo,
ik zou eigenlijk willen beginnen met vb om een µ-controller er mee aan te sturen.
De µ-controller stuur ik nu aan met bascom AVR(een simpele basic taal).
Ik zou een prog moeten maken dat 1 variable vanuit de µ-controller haalt via I²C en die dan logt + een grafiekje enzoverder.
Kheb juist gegoogled en kzie dat er veel pakketten op de markt zijn. Welke verkiezen julie en waarom?
Is het gebruiksvriendelijk, werkt het vlot enzoverder..
Alvast bedankt,
Jeppe
ik zou eigenlijk willen beginnen met vb om een µ-controller er mee aan te sturen.
De µ-controller stuur ik nu aan met bascom AVR(een simpele basic taal).
Ik zou een prog moeten maken dat 1 variable vanuit de µ-controller haalt via I²C en die dan logt + een grafiekje enzoverder.
Kheb juist gegoogled en kzie dat er veel pakketten op de markt zijn. Welke verkiezen julie en waarom?
Is het gebruiksvriendelijk, werkt het vlot enzoverder..
Alvast bedankt,
Jeppe

