Tomcat durft wel eens onstabiel te worden als je regelmatig een deploy doet. Of dat aan de te deployen software of tomcat ligt wil ik eventueel nog in 't midden laten (maar feit is dat een oudere versie van Tomcat veel stabieler loopt nu - met dezelfde te deployen soft

).
De Post en tomcat? Da's nieuw voor mij, hoewel ik weet - van horen zeggen - dat er binnen de Post een Java en een .Net kamp is dat regelmatig lijnrecht tov elkaar staat. PostStation (de client app die in elk postkantoor draait over ADSL) is echter volledig .Net bij mijn weten (uit zeer betrouwbare bron

). De Post is trouwens - aldus dezelfde bron - recent overgestapt op Subversion voor versiecontrole (en dat nadat we het op 't werk zelf hadden geïmplementeerd als versiecontrole systeem).