Boubie
Legacy Member
Dag allemaal,
Ik heb dit ook gepost in de categorie Website en webdesigne
Ik ben momenteel aan een project bezig waarbij ik het intranet/website van een bedrijf moeten vernieuwen en gebruiksvriendelijk moet maken voor de medewerkers. Dit moet ik allemaal gaan ontwikkelen in ASP.NET. Ik weet wel hoe ik met ASP.NET moet werken maar ik ben even in de war hoe ik eraan moet beginnen
. De bedoeling is eigelijk dat ik een Tool moet ontwikkelen zodat de medewerkers op niveau kunnen inloggen op de tool en er gebruik van maken. Ik zou ergens met rollen moeten werken, dit weet ik ook nog... 
Ik weet niet of iemand hier al een groot project heeft meegemaakt en me mss wat raad kan geven. Of me vertellen hoe ik het beste eraan zou moeten beginnen???
Alvast bedankt!
Ik heb dit ook gepost in de categorie Website en webdesigne
Ik ben momenteel aan een project bezig waarbij ik het intranet/website van een bedrijf moeten vernieuwen en gebruiksvriendelijk moet maken voor de medewerkers. Dit moet ik allemaal gaan ontwikkelen in ASP.NET. Ik weet wel hoe ik met ASP.NET moet werken maar ik ben even in de war hoe ik eraan moet beginnen
. De bedoeling is eigelijk dat ik een Tool moet ontwikkelen zodat de medewerkers op niveau kunnen inloggen op de tool en er gebruik van maken. Ik zou ergens met rollen moeten werken, dit weet ik ook nog... Ik weet niet of iemand hier al een groot project heeft meegemaakt en me mss wat raad kan geven. Of me vertellen hoe ik het beste eraan zou moeten beginnen???
Alvast bedankt!
Als je die vraag stelt dan wordt het toch tijd om een andere richting te kiezen... Wat denk je dat een bouw zou opleveren zonder bouwplan?