Sebek
Legacy Member
Kan iemand mij hier helpen aan nen degelijke Cobol editor.
Heb ooit eens Net Express gehad, maar 'k vind da programma niet meer terug (zelfs niet op hunne site)
Als iemand hier iets degelijks weet, gelieve dan een berichtje achter te laten aub :applause:
Had dit eerst in het software forum gevraagd maar ben naar hier doorverwezen
Heb ooit eens Net Express gehad, maar 'k vind da programma niet meer terug (zelfs niet op hunne site)
Als iemand hier iets degelijks weet, gelieve dan een berichtje achter te laten aub :applause:
Had dit eerst in het software forum gevraagd maar ben naar hier doorverwezen

3 minuten google werk: