Bubbling Zombie
Legacy Member
Ice zei:Besides, wij ownen allebei en samen nog harder!
muaha![]()
Uhuh, you betcha. Drie musketiers in actie uhuh!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ice zei:Besides, wij ownen allebei en samen nog harder!
muaha![]()
Behalve als je cross-platform wil ontwikkelen, en neen, Mono is niet .NET.Bubbling Zombie zei:En even tussendoor: .NET ftw en zwaar.
Het probleem ligt niet aan Mono. De ontwikkeling gaat redelijk goed vooruit en het overgrote deel van de .NET applicaties kunnen zonder noemenswaardige problemen op Linux gedraaid worden (Mac heeft Mac specifieke problemen, maar dat geldt voor Java applicaties ook tegenwoordig). Het probleem stelt zich wanneer applicaties gebruik gaan maken van externe Windows specifieke libraries en andere resources. En dat ligt niet aan Mono maar aan de Windows implementatie en dat probleem heb je bij Java ook.dJeez zei:Behalve als je cross-platform wil ontwikkelen, en neen, Mono is niet .NET.
Ice zei:100% agree, een taal leren die je niet gaat gebruiken is toch nutteloos![]()
Toen Java pas op de markt kwam was er van dat cross-platform zijn ook nog niet veel sprake.Bavo aka Joske zei:Nauwelijks een argument voor bedrijfskritische applicaties, dat.
Nu neem je toch een loopje met de realiteit. Het was reeds bij de aanvang de bedoeling van Java op verschillende platformen (voornamelijk consumer devices met beperkte memory footprint) te draaien (denken we maar aan de vele smartcards, GSMs ed meer).Tyfius zei:Toen Java pas op de markt kwam was er van dat cross-platform zijn ook nog niet veel sprake.
Daarnaast is Mono een community iets, daar zit geen bedrijf met miljarden dollars achter, zoals bij Sun en Java wel het geval was.
. Ik spreek hier uit eigen dagdagelijkse ervaring.
.
Akkoord, mijn comment sloeg eerder op zowel C#, VB.net en Java leren wat eigenlijk gewoon 3x hetzelfde is.QplQyer zei:Een nieuw paradigma leren kan nochtans enorm verbredend werken. Daarom is iets zoals Haskell, Erlang, (Ans)Prolog, Coq, LISP/Scheme, Scala ... leren zonder de taal later ooit te gebruiken zeker nuttig. Je gebruikt de taal dan misschien niet later, je leert wel op een andere manier naar je probleem kijken (en éénmaal je bv. Haskell hebt doorgrond leer je gefrustreerd raken over kleine dingen die ontbreken in al die imperatieve talen, zoals algebraic datatypes, type inference, geen hogere orde functies etc. Ook heel tof.).
