Jormungand
Legacy Member
Jij snapt het wel ja, maar de ANDEREN niet. Jij zegt enkel waar er iets mis is, maar niet waarom. In plaats van onmiddelijk iemand zijn neus af te bijten als hij gewoon anderen wil helpen en UW opmerking probeert te verduidelijken, leg je het beter ook eens uit. Dat help iemand veel meer vooruit dan gewoon zeggen "Die regel is fout het moet zo zijn.". Dan weet die persoon nog steeds niet WAAROM het fout is.
.
)