nazaar
Legacy Member
Hallo daar,
Ik ben bezig met wat te experimenteren met OSGi & Equinox. Ik heb deze tutorial gevolgd om een eenvoudige client-server app te maken maar als ik via mijn webbrowser de functionaliteit wil aanroepen krijg ik de volgende foutmelding:
De bundle wordt goed gestart in equinox (vanuit eclipse), de toestand staat op ACTIVE. Maar toch krijg ik het niet aan de praat.
En nog iets: als ik mijn plug-in project wil exporten naar een .jar krijg ik de volgende foutmelding:
Oplossingen, ideeën, filosofische beschouwingen?
Ik ben bezig met wat te experimenteren met OSGi & Equinox. Ik heb deze tutorial gevolgd om een eenvoudige client-server app te maken maar als ik via mijn webbrowser de functionaliteit wil aanroepen krijg ik de volgende foutmelding:
HTTP ERROR: 404
ProxyServlet: /hello
RequestURI=/hello
Powered by Jetty://
De bundle wordt goed gestart in equinox (vanuit eclipse), de toestand staat op ACTIVE. Maar toch krijg ik het niet aan de praat.
En nog iets: als ik mijn plug-in project wil exporten naar een .jar krijg ik de volgende foutmelding:
Problems during export
loader constraint violation: loader (instance of org/eclipse/ant/internal/core/AntClassLoader) previously initiated loading for a different type with name "org/osgi/framework/Bundle"
Oplossingen, ideeën, filosofische beschouwingen?