HHhhmm..
Ik vind het een heel onverzorgde site. Geen of nauwelijks afwerking op niveau.
Dat is toch geen menu? dat is gewoon wat aanklikbare woordjes onder elkaar.
Geef het een bullet of maak er knopjes van. Als je toch de mogelijkheid geeft om een "verberg navigatie" knop te inmpelmenteren kan je net zo goed een dropdown maken? Doe er iets mee en denk aan de usability
Foto's mogen een fijn bordertje ofzo hebben. Nu is't zo plat.
Headerimage begrijp ik ook niet. Mensen in de herfst van hun leven?? Je had inderdaad "de regenboog" als grafisch element heel mooi kunnen uitwerken. Krijgen die oudjes van dagen meteen een glimlach op hun gezicht als ze de website zien.
Css mag dringend eens wat aangedaan worden. Blauwe links is zo not-done -> "werking"
Die lettertype switch zou ik nooit zelf maken. Zit standaard in alle browsers. Gebruik een standaard font grootte en laat ze zelf maar die groter maken met de browser functionaliteit. De mensen die dit nodig hebben weten dat zelf wel te vinden ondertussen. Geen twee systemen gebruiken voor hetzelfde.
Met andere woorden een goeie basis, maar wil je hier echt iets mooi van maken zou ik er inderdaad wel heel wat werk nog insteken.