Archief - PREVIEW: Virox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bigbuddha

Legacy Member
ziet er op't eerste zicht goed uit.
Paar puntjes.

Waarom engels?

Menu mag wat meer opvallen. Door het lichte contrast is het wat onopvallend.

Utlijning teksten "justify".

"More" knoppen vallen niet op.

"Inspire" vanboven zou ik weglaten.

Voor de rest oke. Over het algemeen dus opletten met de opvalbaarheid van knoppen. En ik zou iets meer vaieren qua kleur. Nu is het misschien wat te eentonig.

virox

Legacy Member
Bigbuddha zei:
Mja Engels is de taal op't internet. Ma 'k zal daar nog es goe over peizen :)

Tekst die er nu op staat is maar dummy tekst, die zal zoals je voorstelde nog
uitgelijnd worden.

'k zal direct es een 2de versie online zetten waarbij'k alles wa duidelijker gemaakt heb.

Bedankt voor je menig.

Stijneman

Legacy Member
kleine hint: gebruik geen "wanna" "gonna" , "want to" "going to" da leest veel beter, geen spreektaal dus typen op zo'n site (das mijn mening maar hé)

Obliv`

Legacy Member
- ik vind dat het menu van versie1 eigelijk beter is dan dat van versie2
- de 'created by' is redelijk onleesbaar

Voor de rest vind ik em zeer goed.

virox

Legacy Member
thx
spreektaal is aangepast.

created by -> 'k vind zelf dat da nie echt moet opvallen. 't is tenslotte m'n eigen portfolio. Het zou maar erg zijn moest da door iemand anders zijn ;)

Obliv`

Legacy Member
ge hebt wel een punt :)

Als je persoonlijke info toch al op een 'about me' pagina staat zou ik de 'created by' weglaten

Quilombo

Legacy Member
more knoppen zijn beter in v2, menu is veel beter in v1

't gaat precies wel nie echt gericht zijn op 56k'ers :| ik zou toch voor de achtergrond meer werken met herhalende patronen ofzo.. zelfs met kotnet duurt het eeuwen eer zo'n site volledig geladen is.. en ik kan u verzekeren: das nie leuk :p

virox

Legacy Member
Quilombo zei:
more knoppen zijn beter in v2, menu is veel beter in v1

't gaat precies wel nie echt gericht zijn op 56k'ers :| ik zou toch voor de achtergrond meer werken met herhalende patronen ofzo.. zelfs met kotnet duurt het eeuwen eer zo'n site volledig geladen is.. en ik kan u verzekeren: das nie leuk :p
daar zeg je zoiets :) mja de site is ondertss gesliced en omgezet in gif en qua grootte gehalveerd.

Thorens

Legacy Member
Ik vind hem wel mooi. Heeft nogal een 2Advanced feel rond zich maar dat is op zich niet negatief :) Maar ik vond het menu & de more knoppen in versie 1 al ok, eigenlijk.

Obliv`

Legacy Member
Ik heb alleen op de home link een poiner als cursor (mss de rest vergeten? :))
Die mouseovers kunnen evengoed in css (jij zal dat wel weten veronder stel ik, maar waarom javascript gebruiken als het met css even simpel is?)

Erlend

Legacy Member
Vitale onderdelen in een website niet op Javascript laten terugvallen.

virox

Legacy Member
old habit waarschijnlijk :unsure:
vroeger deed ik dat altijd zo. Nie echt bij stil gestaan.
'k zal et aanpassen. thx guys!

Thorens

Legacy Member
Ik vind het spijtig dat op 1280 * 1024 je website precies in een hoekje staat gedrongen. Dat doet af aan de kwaliteit ervan.

6sic6

Legacy Member
Thorens zei:
Ik vind het spijtig dat op 1280 * 1024 je website precies in een hoekje staat gedrongen. Dat doet af aan de kwaliteit ervan.

idd, hier 1900, staat zo heel klein te wezen, volledig links.
Nog een mogelijkheid dat je hem kan centeren (mits het nodige herdesign werk)?

virox

Legacy Member
6sic6 zei:
idd, hier 1900, staat zo heel klein te wezen, volledig links.
Nog een mogelijkheid dat je hem kan centeren (mits het nodige herdesign werk)?
ja da's mogelijk, zal wel enige tijd kosten om alles weer mooit te positioneren.

Ben blij da'k ik m'n ontwerp hier geplaatst heb, 'k heb ier al veel nuttige replies gehad. :niceone:
Alles tekenen is 1 ding maar daar dan ook nen deftige site mee bouwen :unsure:

@obliv': idd enkel de home knop heeft een pointerke, da's ook omdat de andere pagina's nog niet af zijn. Ik haat gewoon et bericht "pagina kan niet gevonden worden" :crazy:

Quilombo

Legacy Member
werk dan met dummy links

<a href="#">...


nuja, maakt weinig uit =p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan