shairi
Legacy Member
Ik en enkele vrienden zijn sinds enige tijd bezig om een nieuwe site te ontwikkelen voor een theatergezelschap waar wij lid van zijn.
Nu zijn we sinds een paar dagen klaar met de basis, er wordt nog steeds zeer hard gewerkt aan deze site bvb het archief staat nog niet helemaal op punt net als het fotoalbum. Desalnietemin wou ik er toch al eens jullie ongezouten mening over.
http://www.schizos.be/
mvg shairi
Nu zijn we sinds een paar dagen klaar met de basis, er wordt nog steeds zeer hard gewerkt aan deze site bvb het archief staat nog niet helemaal op punt net als het fotoalbum. Desalnietemin wou ik er toch al eens jullie ongezouten mening over.
http://www.schizos.be/
mvg shairi
..