Archief - PREVIEW: Teater de schizo's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shairi

Legacy Member
Ik en enkele vrienden zijn sinds enige tijd bezig om een nieuwe site te ontwikkelen voor een theatergezelschap waar wij lid van zijn.
Nu zijn we sinds een paar dagen klaar met de basis, er wordt nog steeds zeer hard gewerkt aan deze site bvb het archief staat nog niet helemaal op punt net als het fotoalbum. Desalnietemin wou ik er toch al eens jullie ongezouten mening over.

http://www.schizos.be/


mvg shairi

shairi

Legacy Member
daar word momenteel aan gewerkt als je men volledige post gelezen had dan wist je dat

j design

Legacy Member
Als je naar een andere tab gaat blijft die van home opgelicht,
en als ik dan op je home klik komt erop "not found" de 404 dus.
Anders is hij best goed afgewerkt, geen trielalakes enzo, gewoon net.

Juist zoals el_L4mor zegt, archief is de enige pagina waar het gebruikt word, het past ook niet echt.(je hebt het zelf ook al vernoemt)

Mooi.

Jones

btw bij die ultimate funclan site
bij de skip intro btn maak je best op de achtergrond van de mc een doorzichtige balk
zo hoef je niet te mikken op de letters maar op een area

Xavez

Legacy Member
* Copyrightnotice onderaan
* Way to big of a header
* Stijlen door elkaar aan't gooien: plat en cheap "3d" (gradients op de buttons) past niet samen imo
* Inhoud is maar magertjes vormgegeven. Terwijl dat net het belangrijkste deel van je site zou moeten zijn


BTW euh... Webdesign? Microsoft Word? Nevermiiiiind :)..

UnD3RD0G

Legacy Member
URL word door secureClient onmiddelijk geflagged,en kan hem niet openen dus ik weet niet wat ge er allemaal op hebt staan etc, maar het lijkt mij allemaal niet echt kosjer, een normale site met wat dynmaische php etc word bij mij tot 25 geflagged.
De site van bv Ikea staat op 48 geflagged.
Geblocked site bevatten ofwel 80 ( maar is niet altijd een struikelblok , sommige sites met 200 zijn wel toegankelijk ) of meer of gewoon badass code of onbegrijpbare code door user.

( getallen is een puntensysteem van secureClient )

shairi

Legacy Member
Welke secureclient is dit?
Want ik kan me echt niet inbeelden dat er iets op staat dat niet kosjer zou zijn.
Kleine bedenking zou dat iets met een statsysteem te maken kunnen hebben?

UnD3RD0G

Legacy Member
Trend Micro Office Scan

"Office Scan detected a Web security policy violation and blocked the URL"

FYI
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan