Ik heb me even een acount aangemaakt om te checken hoe alles eruitzag en ofdat alles werkt.
En proficiat volgens mij werkt alles.
Qua gebruiker dan want mijn scriptkennis is nu ook dat niet..
Qua ontwerp is het vrij sober maar daardoor wordt er wel meer aandacht aan de inhoud geschonken.
Het lijkt op het eerste zicht wat druk maar waar moet je anders met die bom informatie naartoe.
Enkele aandachtpuntjes: (muggeziften meestal)
-bij het registreren zijn de letters wel heel groot
-na het registreren en dan nog verder bekijken van de site raakte ik de weg wat kwijt
van profiel naar aanpassen profiel naar nog een pagina enzo verder
mss wat ik denk dat jij dashboard noemt, een knop naar de home terug
-mss iets vriendelijker nog maken voor ouderen, je gebruikt de woorden spam dat je de email uit je spamfolder moet halen, ouderen kennen dit mss niet, mss kan je ongewenste post vernoemen
-om het minder druk te laten lijken kan je mss de linkse catern en de rechtse catern samenvoegen naar 1 kolom.
dan heb je bv links een kolom met de weetjes, de dagboeken en dan rechts de inhoud. Mss zeg ik wel
-het enige engelse woord dat ik heb gevonden was in de stopdatum, aanpassen
Dit is voorlopig waar ik aan dacht. Het kan wel zijn dat er nog wat kleine dingen zijn dunno.
Mijn account mag je gerust deleten.
MVG J