Archief - PREVIEW: Site voor vriendin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Radiohead

Legacy Member
jaja valentijn komt eraan en had besloten mijn vriendin eens te ver(r)assen met een site. Had ik geweten hoeveel werk ik eraan zou hebben ik was er niet aan begonnen.

Anyways http://users.skynet.be/belleke

Graag commentaar over: leesbaarheid, kleurgebruik etc... spaar me niet ;)

Onnuttig commentaar te geven over:

* iframe (reden achtergrondmuziek, geen toegang tot php dus ook wel handig voor menu later eventueel te updaten...)
* Gebruik tabels ipv CSS (geen tijd meer dit te veranderen, en vrouwen kijken niet naar code ;)

koebeest

Legacy Member
tis wa de max :p, mooie en goede valentijnssfeer en zeker origineel!

cool_boy_ke

Legacy Member
Heel mooi :) Ik hoor alleen wel geen achtergrondmuziek ik Opera/IE

KULeest

Legacy Member
Ik denk dat sommige links vanboven niet werken, voor de rest: origineel cadeau.

brecko

Legacy Member
over leesbaarheid, mss toch nog is iets anders zoeken voor da helderrood van uw tekst. Als je je daar op fixeert zieja dezelfde tekst in het zwart ernaast verschijnen (optische illusie) mij stoort het toch. verder: nice

dêsh'

Legacy Member
Mooi gedaan, maar ik zou het geheel beter laten overvloeien in de achtergrond.
Snel voorbeeld: klik

En zoals brecko zegt idd, probeer een andere kleur uit voor uw context. (wit?)

Radiohead

Legacy Member
brecko zei:
over leesbaarheid, mss toch nog is iets anders zoeken voor da helderrood van uw tekst. Als je je daar op fixeert zieja dezelfde tekst in het zwart ernaast verschijnen (optische illusie) mij stoort het toch. verder: nice

Thx heb altijd het gevoel gehad dat er idd iets raars was met het lettertype. Ik dacht dat ik moe was maar idd, ik heb die illusie ook. Edit: lettertype aangepast.

Desh zei:
Mooi gedaan, maar ik zou het geheel beter laten overvloeien in de achtergrond.
Snel voorbeeld: klik

Waw ziet er idd wel cool uit op die manier. Kan je die achtergrond eens zonder mijn site online gooien. Hoewel het opeens minder braaf is en in normale resoluties je zowiezo niet overdreven veel zwart ziet. Ik vermoed dat jouw resolutie groter is dan 1280*1024 en daar zou het idd een grote verbetering kunnen zijn (ik vind het opeens ook wel een pak minder braaf... hetgeen toch wel de bedoeling is).

Fr3aK

Legacy Member
Origineel idee en redelijk schoon uitgewerkt :)

BTW: Radiohead gelek in .0.!Radiohead?

Quilombo

Legacy Member
ziet er mooi uit idd :)

"Je kunt je vriendinnetje mee uit eten nemen. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze het lust. Frieten zou ik wel lusten."

(Jonas, 9 jaar) :rofl:

Radiohead

Legacy Member
jah radiohead gelijk in .0.!Radiohead. Was mijn laatste game dat ik echt serieus speelde.

Bedankt voor alle commentaren, vooral diegene waar ik iets mee kon aanvangen (lettertype achtergrond)...

Heb er nu mijne kop (in cartoonvorm) in verwerkt... vind het zelf wel grappig, then again niemand begrijpt mijn gevoel voor humor :p

coolboy

Legacy Member
Ziet er erg goed uit en zit lekker goed in de sfeer van liefde.

D'Sek-

Legacy Member
Not really feeling it. Je hebt zowat alle cliché's de valentijnsdoos gehaald en in één pagina gesmeten. Maar het zal wel in orde zijn voor je vriendin, daar niet van.

Radiohead

Legacy Member
reactie is maar zaterdag, we vieren het pas zaterdag.

Dat het cliché is ben ik mee akkoord, maar als je een site over een clan maakt is het dan ook cliché om een member page en war results te hebben? nouja...

koebeest

Legacy Member
Zoals ik al zei, perfecte site ! Het deel met kleuters is grappig en lief tegelijk.

en deze:

"Je kunt je vriendinnetje mee uit eten nemen. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze het lust. Frieten zou ik wel lusten."

(Jonas, 9 jaar)

is echt strijkgaan :)

veel geluk zaterdag!

Quilombo

Legacy Member
Quilombo zei:
ziet er mooi uit idd :)

"Je kunt je vriendinnetje mee uit eten nemen. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze het lust. Frieten zou ik wel lusten."

(Jonas, 9 jaar) :rofl:


koebeest zei:
"Je kunt je vriendinnetje mee uit eten nemen. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze het lust. Frieten zou ik wel lusten."

(Jonas, 9 jaar)

is echt strijkgaan :)


:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan