Radiohead
Legacy Member
jaja valentijn komt eraan en had besloten mijn vriendin eens te ver(r)assen met een site. Had ik geweten hoeveel werk ik eraan zou hebben ik was er niet aan begonnen.
Anyways http://users.skynet.be/belleke
Graag commentaar over: leesbaarheid, kleurgebruik etc... spaar me niet
Onnuttig commentaar te geven over:
* iframe (reden achtergrondmuziek, geen toegang tot php dus ook wel handig voor menu later eventueel te updaten...)
* Gebruik tabels ipv CSS (geen tijd meer dit te veranderen, en vrouwen kijken niet naar code
Anyways http://users.skynet.be/belleke
Graag commentaar over: leesbaarheid, kleurgebruik etc... spaar me niet

Onnuttig commentaar te geven over:
* iframe (reden achtergrondmuziek, geen toegang tot php dus ook wel handig voor menu later eventueel te updaten...)
* Gebruik tabels ipv CSS (geen tijd meer dit te veranderen, en vrouwen kijken niet naar code

, mooie en goede valentijnssfeer en zeker origineel!
Ik hoor alleen wel geen achtergrondmuziek ik Opera/IE
